Δωρεάν Μεταφορικά! Για παραγγελίες άνω των 100.00 € Δωρεάν Μεταφορικά Bikemall

Αναζήτηση με Courier

Ερωτήσεις Πελατών

1. Σε πόσες μέρες θα παραλάβω τα προϊόντα μου.

Απάντηση: 2-4 εργάσιμες για Αθήνα & 3-5 εργάσιμες για επαρχία. Ο μέσος όρος παράδοσης είναι 2 με 3 εργάσιμες. Δεν γίνονται παραδόσεις Σάββατο

2. Πως μπορώ να δω το προϊόν από κοντά;

Δυστυχώς δεν υπάρχει φυσική έδρα. Είμαστε ηλεκτρονικό κατάστημα και δεν υπάρχει δυνατότητα έκθεσης.

3. Μπορώ να παραλάβω το προϊόν μου άμεσα;

Εάν η παραγγελία σας γίνει νωρίς το πρωί έως τις 12.00 π.μ., η πιο γρήγορη παράδοση που μπορεί να γίνει είναι μία εργάσιμη μετά εάν και εφόσον το προϊόν είναι διαθέσιμο. Σε κάθε περίπτωση ένας εκπρόσωπος μας θα σας ενημερώσει για την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Μετά τις 12.00 π.μ. συνήθως η παράδοση γίνεται εντός 2 εργάσιμων ημερών από την στιγμή που θα παραγγείλετε το προϊόν.

4. Μπορώ να έρθω ο ίδιος να παραλάβω το προϊόν μου από εσάς;

Δεν υπάρχει φυσικό κατάστημα. Παρόλα αυτά για παραλαβή από συγκεκριμένα σημεία έχετε 3 εναλλακτικές:

Εναλλακτικές:

i) Να παραλάβετε το προϊόν σας από ένα κατάστημα της εταιρείας Courier Center όπου βρίσκεται κοντά στην περιοχή σας. Δείτε εδώ τα διαθέσιμα καταστήματα. (για Αθήνα)

ii) Μπορείτε να παραλάβετε το προϊόν σας από ένα δίκτυο συμβεβλημένων επιχειρήσεων Clever Point. Διαλέξτε το πλησιέστερο κατάστημα στην περιοχή σας για να παραλάβετε το δέμα σας. Σχετικά με την Clever point διαβάστε παρακάτω. http://www.cleverpoint.gr/

iii) Να παραλάβετε το προϊόν από το κατάστημα της Speedex της περιοχής σας (για επαρχία)

5. H τιμή είναι αυτή που βλέπω στο Site;

Οι τιμές πώλησης είναι αυτές που αναγράφονται στην σελίδα μας.

6. Ποια είναι η πολιτική επιστροφών;

Διαβάστε εδώ αναλυτικά.

7. Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω και ποιες είναι οι χρεώσεις για αυτούς;

i) Paypal: Δωρεάν υπηρεσία

ii) Πιστωτική κάρτα: Δωρεάν υπηρεσία

iii) Τραπεζική κατάθεση: Δωρεάν υπηρεσία

iv) Αντικαταβολή (δωρεάν υπηρεσία για παραγγελίες άνω των 100,00 €)

Διαβάστε εδώ αναλυτικά.

**Τιμολόγια αξίας άνω των 500.00 € υποχρεωτικά γίνονται με τραπεζική κατάθεση ή πιστωτική/χρωστική κάρτα.**

8. Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

[Διαβάστε εδώ]

**Η αντικαταβολή για παραγγελίες άνω των 100.00€ είναι δωρεάν.**

Τιμοκατάλογος πρόσθετες χρεώσεις:

  • Αντικαταβολή: 2.00 € (Με Courier) για παραγγελίες κάτω των < 100.00 €.
  • Παραλαβή από σημείο Cleverpoint 4.00 € ανεξαρτήτου ποσού (Premium Υπηρεσία).
  • Παραλαβή συναρμολογημένο ποδηλάτου στην επαρχία (30.00 € κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης και κατάθεσης)

Παράδειγμα: Παραγγελία 40.00 ευρώ από σημείο Cleverpoint.

Χρέωση: 40.00 €+4.00 € (Υπηρεσία παραλαβής από σημείο Cleverpoint) = 44.00 €

9.Πως μπορώ να ξέρω εάν είναι διαθέσιμο το προϊόν; Τί γίνεται σε περίπτωση που δεν είναι διαθέσιμο προϊόν που έχω παραγγείλει;

Οι διαθεσιμότητες ανανεώνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας, ενημερώνεστε μέσω e-mail σχετικά με την διαθεσιμότητα των ειδών που επιλέξατε, καθώς και την εξέλιξη της παραγγελίας σας.Τα διαθέσιμα προϊόντα είναι αυτά τα οποία βλέπετε στην σελίδα μας. Δεν υπάρχει κάποιο επιπλέον προϊόν ούτε μπορούμε να το παραγγείλουμε για εσάς.Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, η παραγγελία σας περνάει σε κατάσταση αντιπρότασης. Εντός 24 ωρών ένα εκπρόσωπος μας θα σας καλέσει για να σας αντιπροτείνει ένα αντίστοιχο προϊόν με αυτό που επιλέξατε. Εάν έχετε δώσει διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα σας σταλεί η αντιπρόταση και ηλεκτρονικά. Εάν δεν σας ενδιαφέρει η αντιπρόταση μας τα χρήματα σας θα επιστραφούν άμεσα σε περίπτωση που έχετε κάνει προπληρωμή με πιστωτική η paypal.

10. Τα ποδήλατα είναι συναρμολογημένα και ρυθμισμένα;

Τα ποδήλατα, για αποστολές εντός της Αττικής, Θεσσαλονίκης και Λάρισας παραδίδονται ρυθμισμένα και συναρμολογημένα (ταχύτητες, φρένα) έτοιμα προς χρήση. Μπορείτε να πατήσετε εδώ για να δείτε τις περιοχές όπου αποστέλλουμε συναρμολογημένα ποδήλατα δωρεάν με την Μεταφορική Skywalk.

Εκτός των νομών Αττικής, Θεσσαλονίκης και Λαρίσης, τα ποδήλατα αποστέλλονται σε κούτα μερικώς συναρμολογημένα έτσι ώστε να φτάσουν με ασφάλεια στον παραλήπτη τους. Η μερική συναρμολόγηση δεν απαιτεί χρόνο, ειδικευμένη γνώση ή εργαλεία. Οι ταχύτητες των ποδηλάτων είναι ήδη ρυθμισμένες.

Εάν παρόλα αυτά επιθυμείτε να παραλάβετε το ποδήλατο συναρμολογημένο στην επαρχία θα πρέπει να το προεξοφλήσετε.(Με κατάθεση, Με Paypal ή με χρεωστική/πιστωτική κάρτα). Το ποδήλατο θα σταλεί με μεταφορική εταιρεία και όχι με Courier και η επιβάρυνση των μεταφορικών είναι 30.00€. Η επιλογή αυτή θα εμφανιστεί στο check out της παραγγελίας σας εφόσον έχετε βάλει σωστά τον ταχυδρομικό κώδικα και τον νομό σας.

11. Επιστροφή προϊόντων/Ακύρωση παραγγελίας

Στην περίπτωση που μετανιώσατε για κάποιο από τα προϊόντα που παραγγείλατε ή κάνατε λάθος στην παραγγελία και το διαπιστώσατε εκ των υστέρων, η ακύρωση γίνεται δεκτή εφόσον δεν έχει ήδη αποσταλεί σε εσάς, χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση.

Εάν προβείτε σε ακύρωση μετά την αποστολή της παραγγελίας και πριν την παράδοσή της, επιβαρύνεστε με τα σχετικά έξοδα μεταφοράς της επιστροφής.

Η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται είτε με πίστωση του λογαριασμού σας από τον οποίο έγινε η πληρωμή, είτε με πίστωση της πιστωτικής κάρτας την οποία χρησιμοποιήσατε για την παραγγελία.

Λόγω τραπεζικών διαδικασιών και καθυστερήσεων, το bikemall.gr δεν μπορεί να δεσμευτεί για ολοκλήρωση της επιστροφής σε λιγότερο από 5 εργάσιμες ημέρες.

Δεσμευόμαστε ωστόσο να καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια η διαδικασία να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν.

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος θα πρέπει να μας στείλετε μέσω e-mail το iban του λογαριασμού σας καθώς και την τράπεζα σας μαζί με το όνομα του δικαιούχου, προκειμένου να πιστώσουμε τα χρήματα στον λογαριασμό σας. Εάν η τράπεζα σας δεν είναι ALPHA BANK σας ενημερώνουμε ότι θα χρεωθείτε με 2 ευρώ έξοδα διακίνησης χρημάτων.

Το BikeMall.gr διαθέτει μηχανισμό για την ακύρωση μιας παραγγελίας (ολόκληρης ή μέρους εκείνης), η οποία έχει ήδη καταχωρηθεί. Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας θα πρέπει επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@bikemall.gr

Θα πρέπει να αποστείλετε το προϊόν πίσω με δικά σας έξοδα αποστολής ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΩ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ COURIER και εντός 14 ημερών από την παράδοση της παραγγελίας προκειμένου να σας επιστραφούν τα χρήματα.

12.Τι γίνεται σε περίπτωση λάθους αποστολής ή ελαττωματικού προϊόντος προϊόντος από το bikemall.gr

Σε περίπτωση λάθους αποστολής προϊόντος αναλαμβάνουμε άμεσα την αντικατάσταση του με δικά μας έξοδα. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος θα πρέπει να αποστείλετε φωτογραφίες στο e-mail info@bikemall.gr. ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ. Θα πρέπει να συμπληρώσετε και να αποστείλετε στο info@bikemall.gr την φόρμα επιστροφής προϊόντων. Διαβάστε λεπτομέρειες πατώντας [εδώ]

13. Μπορώ να κάνω τηλεφωνική παραγγελία;

Ναι υπάρχει η επιλογή. Θα χρειαστούμε τον κωδικό προϊόντος SKU καθώς και τα στοιχεία σας. Ο Τ.Κ.(ταχυδρομικός κώδικας) είναι απαραίτητος. Στην τηλεφωνική παραγγελία δεν μπορείτε να παραγγείλετε προϊόντα συνολικής αξίας άνω των 150.00 €, μπορείτε να πληρώσετε μόνο με αντικαταβολή και δεν μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα με τιμολόγιο. Αν θέλετε κάτι από τα παραπάνω θα πρέπει να κάνετε την παραγγελία μέσω της σελίδας μας.

14. Μπορώ να παραλάβω τιμολόγιο;

Ναι υπάρχει η επιλογή. Θα χρειαστούμε το ΑΦΜ σας. Τιμολόγια αξίας άνω των 500,00 € υποχρεωτικά γίνονται με τραπεζική κατάθεση ή πιστωτική/χρωστική κάρτα. Θα πρέπει να κάνετε ο ίδιος την παραγγελία μέσω της ιστοσελίδας μας. Εάν χρειάζεστε τιμολόγιο θα πρέπει να περάσετε εσείς την παραγγελία μέσω της ιστοσελίδας μας.

15. Μπορεί η διεύθυνση αποστολής να είναι διαφορετική από την διεύθυνση παράδοσης;

Ναι υπάρχει η επιλογή. Μπορείτε επιπλέον να επιλέξετε συσκευασία δώρου.

Εάν δεν έχετε ευχέρεια με το internet καταχωρούμε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 211 800 40 50.

16. Μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν ενώ έχει ολοκληρωθεί η καταχώρηση της παραγγελίας μου;

Ναι υπάρχει η επιλογή. Στέλνετε e-mail στο info@bikeMall.gr και σας απαντάμε γραπτώς.

Εάν δεν έχετε ευχέρεια με το internet καταχωρούμε το αίτημα ή την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 211 800 40 50.

17. Τι προελεύσεως είναι η εταιρεία που αγοράζω;

Στέλνετε e-mail στο info@bikeMall.gr και σας απαντάμε γραπτώς για κάθε λεπτομέρεια του προϊόντος.

Εάν δεν έχετε ευχέρεια με το internet καταχωρούμε το αίτημα σας και ένας διαθέσιμος εκπρόσωπος μας θα σας καλέσει στο τηλέφωνο που θα μας δηλώσετε εντός 24 ωρών.

18. Θέλω να μάθω πρόσθετες πληροφορίες για το προϊόν που θέλω να αγοράσω.

Κάνοντας κλικ επάνω στο προϊόν που θέλετε, ανοίγει καρτέλα που έχει αναλυτική ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ & στα ποδήλατα ΟΔΗΓΟΣ ώστε να βρείτε το μέγεθος σκελετού ποδηλάτου για το ύψος σας.

Εάν δεν σας καλύπτουν οι πληροφορίες που υπάρχουν στην σελίδα μας. Στέλνετε e-mail στο info@bikemall.gr και σας απαντάμε γραπτώς για κάθε λεπτομέρεια του προϊόντος.

Εάν δεν έχετε ευχέρεια με το internet καλείτε στο 211 800 40 50 καταχωρούμε το αίτημα σας και ένας διαθέσιμος εκπρόσωπος μας θα σας καλέσει στο τηλέφωνο που θα μας δηλώσετε εντός 24 ωρών.

19.Μεγέθη ρούχων; Πως μπορώ να ξέρω εάν μου κάνουν τα ρούχα; Μπορώ να τα επιστρέψω;

Τα μεγέθη των ρούχων είναι ευρωπαϊκής προελεύσεως και τα μεγέθη τους είναι κανονικά. Π.χ. εάν φοράτε large στα αθλητικά σας θα παραγγείλετε large. H πολιτική επιστροφών είναι συγκεκριμένη και απάντηση μπορείτε να βρείτε στις ερωτήσεις 6 και 11.

20. Από τι εγγύηση ακολουθούνται τα ποδήλατα της εταιρείας Cube;

  1. 6 χρόνια στα alloy μόνο στον σκελετό.
  2. 3 χρόνια στα carbon μόνο στον σκελετό.
  3. Τα εξαρτήματα των ποδηλάτων έχουν 2 χρόνια και καλύπτονται από τον αντιπρόσωπο του αντίστοιχου είδους.

21. Η τιμή των ελαστικών αφορά δύο τεμάχια ή ένα τεμάχιο;

Η τιμή στα ελαστικά αφορά ένα τεμάχιο.

22. Η τιμή των χειρολαβών αφορά δύο τεμάχια ή ένα τεμάχιο;

Η τιμή των χειρολαβών αφορά δύο τεμάχια.

23. Μπορώ να επιλέξω συσκευασία δώρου; Μπορεί η διεύθυνση τιμολόγησης να είναι διαφορετική από την διεύθυνση παράδοσης;

Σαφέστατα και μπορείτε να επιλέξετε συσκευασία δώρου. Θα επιλέξετε την επιλογή συσκευασία δώρου κατά την διάρκεια που καταχωρείτε τα στοιχεία σας στο check out. Μπορείτε μάλιστα να επιλέξετε διαφορετική συσκευασία ανάλογα με το αν ο παραλήπτης είναι άνδρας, γυναίκα, αγοράκι ή κοριτσάκι. Η χρέωση για την υπηρεσία είναι 5.00€. Ο παραλήπτης λαμβάνει απλά δελτίο με τα στοιχεία σας και εσείς το παραστατικό στην ηλεκτρονική διεύθυνση που θα δηλώσετε.

23. Μπορώ να επιστρέψω ένα ποδήλατο εάν έχω ζητήσει να μου παραδοθεί συναρμολογημένο;

*** Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να παραλάβετε συναρμολογημένο ποδήλατο οι επιστροφές δεν γίνονται δεκτές, διότι το προϊόν έχει ανοιχτεί και έχει συναρμολογηθεί για εσάς.

Για να ενημερωθείτε σχετικά με την πολιτική επιστροφών της εταιρείας μας παρακαλώ μπείτε στο Site μας http://www.bikemall.gr, επιλέξτε στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας από τη στήλη “Η εταιρεία μας” το πεδίο “Ακύρωση Παραγγελίας - Επιστροφές” και μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά. Ακύρωση Παραγγελίας - Επιστροφές

24. Σε ποια διεύθυνση μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα που δεν μου θέλω να κρατήσω;

Τα επιστρέφετε με δικά σας έξοδα με courier στην διεύθυνση που αναγράφεται πάνω στην απόδειξη σας.

25. Τι βάρος μπορεί να αντέξει ένα ποδήλατο ενήλικου;

Όλα τα ποδήλατα ενηλίκων μπορούν να αντέξουν βάρος έως 125kg

26. 'Ολες οι σχάρες κοτσαδόρου κάνουν για όλους τους κοτσαδόρους;

Μάλιστα όλες οι σχάρες κάνουν για όλους τους κοτσαδόρους.

27. Το προϊόν που παρέλαβα δεν δουλεύει. Θα ήθελα αντικατάσταση.

Θα πρέπει να αποστείλετε το προϊόν στα στοιχεία της απόδειξης για έλεγχο και αντικατάσταση με δικά σας έξοδα.

Την επαναποστολή την χρεώνεται η Bikemall. Για να ενημερωθείτε σχετικά με την πολιτική επιστροφών της εταιρείας μας παρακαλώ μπείτε στο Site μας http://www.bikemall.gr, επιλέξτε στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας από τη στήλη “Η εταιρεία μας” το πεδίο “Ακύρωση Παραγγελίας - Επιστροφές” και μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά. Ακύρωση Παραγγελίας - Επιστροφές

28. Μπορώ να κάνω τηλεφωνική παραγγελία και να πληρώσω με κατάθεση ή κάρτα;

Στις τηλεφωνικές παραγγελίες έχετε την δυνατότητα να πληρώσετε μόνο με αντικαταβολή.

29. Μπορώ να κάνω τηλεφωνική παραγγελία και να μου εκδώσετε τιμολόγιο;

Για να σας εκδοθεί τιμολόγιο θα πρέπει να κάνετε την παραγγελία μέσω του internet.

30. Μπορώ να δηλώσω αντικαταβολή και να πληρώσω με κάρτα Pos στην Courier της περιοχής μου;

Εάν θέλετε να πληρώσετε με κάρτα θα πρέπει να πληρώσετε μέσω της σελίδας μας. Η courier δέχεται μόνο μετρητά.

31. Στέλνετε αποστολές και στο εξωτερικό;

Οι αποστολές διακινούνται μόνο εντός Ελλάδος.

32. Τι περιλαμβάνει η συσκευασία δώρου;

Εάν επιλέξετε συσκευασία δώρου παραλαμβάνετε την απόδειξη στο e mail σας. Ο παραλήπτης παραλαμβάνει το δελτίο συσκευασίας με το όνομα σας και τον κωδικό του προϊόντος το οποίο δεν αναγράφει τιμή.

Επίσης έχετε την δυνατότητα να γράψετε ένα μήνυμα στα σχόλια της παραγγελίας και εμείς να το τυπώσουμε και να συνοδέψει το δώρο σας.

*** Στα ποδήλατα μπαίνει απλός φιόγκος ή κορδέλα.

*** Στα ογκώδη αντικείμενα άνω των 5 κιλών ογκομετρικό μπαίνει απλή κορδέλα ή φιόγκος και δεν γίνεται πλήρες αμπαλάζ.

33. Σε περίπτωση δυσπρόσιτης περιοχής, όπου η εταιρεία courier δεν παραδίδει την παραγγελία μου, τι γίνεται στην περίπτωση αυτή;

Σαν BikeMall και σε συνεργασία με την courier, παρακολουθούμε την εξέλιξη αποστολής της εκάστοτε παραγγελίας. Θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε αν μπορεί να γίνει η παράδοση στο χώρο σας, αλλά να έχετε στα υπόψιν ότι υπάρχει ενδεχόμενο να πρέπει να παραλάβετε οι ίδιοι από το τοπικό κατάστημα.

Τα διαθέσιμα προϊόντα είναι αυτά τα οποία βλέπετε στην σελίδα μας. Δεν υπάρχει κάποιο επιπλέον προϊόν ούτε μπορούμε να το παραγγείλουμε για εσάς.

34. Τι γίνεται σε περίπτωση που έχω πληρώσει με πιστωτική κάρτα ή paypal και κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου δεν είναι διαθέσιμο.

Θα τραβήξουμε το αντίστοιχο ποσό από την κάρτα σας ή θα απορρίψουμε την πληρωμή σας. Τα χρήματα μεταφέρονται μόνο εάν τα προϊόντα είναι διαθέσιμα και ύστερα από δική μας αποδοχή. Σε αντίθετη περίπτωση γίνεται άρνηση των χρημάτων.

35. Μπορώ να πληρώσω με Pos στην Courier ενώ έχω επιλέξει μέθοδο πληρωμής αντικαταβολή;

Όχι δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Εάν θέλετε να πληρώσετε με αντικαταβολή θα πρέπει να έχετε μαζί σας μετρητά τα χρήματα.

36. Τι μέγεθος παιδικού ποδηλάτου να επιλέξω; Οι 20άρες ζάντες ποδηλάτου πχ. είναι κατάλληλες για το παιδί μου;

Υπάρχει μεγεθολόγιο μέσα σε κάθε ποδήλατο όπου μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες για το τι μέγεθος τροχού πρέπει να επιλέξετε για το παιδί σας.

37. Ποιες ενέργειες πρέπει να κάνω για να μπορέσω να επιστρέψω ένα προϊόν;

  1. Να συμπληρώσετε μία "Φόρμα Επιστροφής" όπου και να καταγράψετε το αίτημα σας για αντικατάσταση του προϊόντος ή επιστροφή των χρημάτων. [Για να κατεβάσετε τη Φόρμα πατήστε εδώ]
  2. Να αποστείλετε τη συμπληρωμένη "Φόρμα Επιστροφής" με email στο info@bikemall.gr.
  3. Σε περίπτωση ελαττωματικού ή λάθους προϊόντος απαραίτητη είναι η αποστολή φωτογραφίας η οποία θα πρέπει να επισυνάπτεται στο email που θα στείλετε μαζί με την φόρμα επιστροφών.
  4. Μετά την αποστολή του e mail θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά.
  5. Αντίγραφο της φόρμας επιστροφής θα πρέπει να στείλετε μαζί με το προϊόν που θα επιστρέψετε μέσω courier σε περίπτωση αλλαγής η αντικατάστασης.

38. Τι εγγύηση έχουν τα ποδήλατα;

Τα ποδήλατα έχουν πλήρη εγγύηση 2 ετών. Τα ποδήλατα της Cube έχουν μεγαλύτερη εγγύηση (βλέπε ερώτηση 20)

39. Τι προελεύσεως είναι τα ποδήλατα Sector

H συναρμολόγηση και ο σχεδιασμός γίνονται στην Ελλάδα. Η κατασκευή του σκελετού γίνεται στην Βουλγαρία.

40. Πόσα έτη εγγύηση έχουν τα προϊόντα της Garmin;

Τα προϊόντα της Garmin διαθέτουν 2 χρόνια εγγύηση αντιπροσωπίας.