Δωρεάν Μεταφορικά!

Για παραγγελίες άνω των 100.00 €

Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές προϊόντων:

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εφόσον μας επιστρέψετε το προϊόν εντός (14) δεκατεσσάρων ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού πώλησης. Τεχνική υποστήριξη παρέχεται μόνο γραπτώς μέσω e mail (info@bikemall.gr) και όχι τηλεφωνικώς.

Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω;

1.Επιστροφή προϊόντος & επιστροφή των χρημάτων σας.

  1. Συμπληρώνετε μία "Φόρμα Επιστροφής" όπου καταγράφετε το αίτημα σας για επιστροφή του προϊόντος και επιστροφή των χρημάτων σας. Θα χρειαστεί να συμπληρώσετε ένα iban και την τράπεζα σας για να μπορέσουμε να καταθέσουμε τα χρήματα σε κάποιον λογαριασμό σας. [Για να κατεβάσετε τη Φόρμα πατήστε εδώ]
  2. Στέλνετε συμπληρωμένη την "Φόρμα Επιστροφής" με email στο info@bikemall.gr.
  3. Μετά την αποστολή του e mail θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά και να σας κατευθύνουμε σε ποια διεύθυνση θα στείλετε την επιστροφή σας με Courier της επιλογής και δικά σας έξοδα.
  4. Αντίγραφο της φόρμας επιστροφής θα πρέπει να στείλετε μαζί με το προϊόν που θα επιστρέψετε μέσω courier καθώς και το παραστατικό πώλησης του προϊόντος.
  5. Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας και γίνει έλεγχος της ακεραιότητας του προϊόντος, τα χρήματα θα επιστρέψουν στον λογαριασμό σας ή στην πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα και θα λάβετε την αντίστοιχη ενημέρωση στο e mail σας.
  6. Η διαδικασία ενδέχεται να διαρκέσει έως και 5 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας.

2.Αντικατάσταση προϊόντος με άλλη επιλογή συνδυασμών αλλά ίδιο sku προιόντος.

  1. Συμπληρώνετε μία "Φόρμα Επιστροφής" όπου καταγράφετε το αίτημα σας για αντικατάσταση του προϊόντος και γράφετε την επιλογή συνδυασμών του προϊόντος που θέλετε να παραλάβετε [Για να κατεβάσετε τη Φόρμα πατήστε εδώ]
  2. Στέλνετε συμπληρωμένη την "Φόρμα Επιστροφής" με email στο info@bikemall.gr.
  3. Μετά την αποστολή του e mail θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά και να σας κατευθύνουμε σε ποια διεύθυνση θα στείλετε την επιστροφή σας με Courier της επιλογής και δικά σας έξοδα. Η επαναποστολή δεν χρεώνεται την πρώτη φορά.
  4. Αντίγραφο της φόρμας επιστροφής καθώς και το παραστατικό πώλησης θα πρέπει να στείλετε μαζί με το προϊόν που θα επιστρέψετε μέσω courier σε περίπτωση αλλαγής η αντικατάστασης.
  5. Στην ουσία εσείς επιβαρύνεστε μόνο τα έξοδα επιστροφής. Αυτό ισχύει για μία φορά. Η δεύτερη επαναποστολή είναι χρεώσιμη.

3.Αντικατάσταση προϊόντος με άλλο προϊόν (Αντικατάσταση με άλλον κωδικό sku)

  1. Συμπληρώνετε μία "Φόρμα Επιστροφής" όπου καταγράφετε το αίτημα σας για αντικατάσταση του προϊόντος και γράφετε τον κωδικό sku του προϊόντος που θέλετε να παραλάβετε [Για να κατεβάσετε τη Φόρμα πατήστε εδώ]
  2. Στέλνετε συμπληρωμένη την "Φόρμα Επιστροφής" με email στο info@bikemall.gr.
  3. Μετά την αποστολή του e mail θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά και να σας κατευθύνουμε σε ποια διεύθυνση θα στείλετε την επιστροφή σας με Courier της επιλογής και δικά σας έξοδα. Η επαναποστολή είναι χρεώσιμη.
  4. Αντίγραφο της φόρμας επιστροφής καθώς και το παραστατικό πώλησης θα πρέπει να στείλετε μαζί με το προϊόν που θα επιστρέψετε μέσω courier.
  5. Αφού ελεγχθεί η ακεραιότητα του προϊόντος που επιστράφηκε σας ενημερώνουμε ότι θα πρέπει να καταχωρήσετε νέα παραγγελία και να γράψετε στα σχόλια: Έχω Πιστωτικό Χ ευρώ από την παραγγελία #..

4. Αντικατάσταση ελαττωματικού ή λάθους προϊόντος. (ίδιο sku)

Περιπτώσεις φθοράς/ ελαττωματικού προϊόντος.

Προτού αποσταλεί η παραγγελία σας το www.BikeMall.gr ελέγχει προσεκτικά την κατάσταση και την ποιότητα των προϊόντων. Συσκευάζουμε και αποθηκεύουμε όλα τα προϊόντα με τέτοιον τρόπο ώστε να αποφεύγονται τυχόν φθορές σε αυτά. Παρά τη φροντίδα και τα μέτρα που λαμβάνονται, υπάρχουν ελάχιστες πιθανότητες κατά τις οποίες ένα προϊόν μπορεί να φτάσει σε εσάς με κάποια φθορά. Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων γίνονται δεκτές εφόσον μας επιστρέψετε το προϊόν εντός δεκατεσσάρων ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού πώλησης.

  1. Συμπληρώνετε μία "Φόρμα Επιστροφής" όπου καταγράφετε το αίτημα σας για αντικατάσταση του ελαττωματικού ή του λάθους προϊόντος.[Για να κατεβάσετε τη Φόρμα πατήστε εδώ]
  2. Στέλνετε συμπληρωμένη την "Φόρμα Επιστροφής" με email στο info@bikemall.gr.
  3. Σε περίπτωση ελαττωματικού ή λάθους προϊόντος απαραίτητη είναι η αποστολή φωτογραφίας η οποία θα πρέπει να επισυνάπτεται στο email που θα στείλετε μαζί με την φόρμα επιστροφών. Τέλος εάν πιστεύουμε ότι είναι αναγκαίο υπάρχει περίπτωση να σας ζητήσουμε βίντεο με το πρόβλημα του προϊόντος.
  4. Μετά την αποστολή του e mail θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά και να σας κατευθύνουμε για το πώς θα γίνει η αντικατάσταση του προϊόντος με εξ ολοκλήρου δικά μας μεταφορικά έξοδα.
  5. Αντίγραφο της φόρμας επιστροφής θα πρέπει να στείλετε μαζί με το λάθος ή το ελαττωματικό προϊόν ύστερα από την καθοδήγηση μας.
  6. Όταν παραλάβουμε το δέμα μεριμνούμε άμεσα για αντικατάσταση.

5. Αντικατάσταση ελαττωματικού ή λάθους προϊόντος και επιστροφή των χρημάτων σας.

Προτού αποσταλεί η παραγγελία σας το www.BikeMall.gr ελέγχει προσεκτικά την κατάσταση και την ποιότητα των προϊόντων. Συσκευάζουμε και αποθηκεύουμε όλα τα προϊόντα με τέτοιον τρόπο ώστε να αποφεύγονται τυχόν φθορές σε αυτά. Παρά τη φροντίδα και τα μέτρα που λαμβάνονται, υπάρχουν ελάχιστες πιθανότητες κατά τις οποίες ένα προϊόν μπορεί να φτάσει σε εσάς με κάποια φθορά. Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων γίνονται δεκτές εφόσον μας επιστρέψετε το προϊόν εντός δεκατεσσάρων ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού πώλησης.

  1. Συμπληρώνετε μία "Φόρμα Επιστροφής" όπου καταγράφετε το αίτημα σας για επιστροφή του ελαττωματικού ή του λάθους προϊόντος και επιστροφή των χρημάτων σας. Θα χρειαστεί να συμπληρώσετε ένα iban και την τράπεζα σας για να μπορέσουμε να καταθέσουμε τα χρήματα σε κάποιον λογαριασμό σας. [Για να κατεβάσετε τη Φόρμα πατήστε εδώ]
  2. Στέλνετε συμπληρωμένη την "Φόρμα Επιστροφής" με email στο info@bikemall.gr.
  3. Σε περίπτωση ελαττωματικού ή λάθους προϊόντος απαραίτητη είναι η αποστολή φωτογραφίας η οποία θα πρέπει να επισυνάπτεται στο email που θα στείλετε μαζί με την φόρμα επιστροφών. Τέλος εάν πιστεύουμε ότι είναι αναγκαίο υπάρχει περίπτωση να σας ζητήσουμε βίντεο με το πρόβλημα του προϊόντος.
  4. Μετά την αποστολή του e mail θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά και να σας κατευθύνουμε για το πώς θα γίνει η επιστορφή του προϊόντος με εξ ολοκλήρου δικά μας μεταφορικά έξοδα.
  5. Αντίγραφο της φόρμας επιστροφής θα πρέπει να στείλετε μαζί με το λάθος ή το ελαττωματικό προϊόν ύστερα από την καθοδήγηση μας.
  6. Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας και γίνει έλεγχος της ακεραιότητας του προϊόντος, τα χρήματα θα επιστρέψουν στον λογαριασμό σας ή στην πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα και θα λάβετε την αντίστοιχη ενημέρωση στο e mail σας.
  7. Η διαδικασία ενδέχεται να διαρκέσει έως και 5 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας.


6. Αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος το οποίο έχει εγγύηση.

Μετά το πέρας (14) δεκατεσσάρων ημερών δεν έχετε δικαίωμα επιστροφής. Παρόλα αυτά αν έχετε ένα ελαττωματικό προϊόν τότε σε αυτή την περίπτωση στέλνετε το προϊόν πίσω μαζί με την απόδειξη του με δικά σας έξοδα καθώς όλα μας τα προϊόντα έχουν εγγύηση ενός έτους (πολλά προϊόντα έχουν πιο μεγάλη εγγύηση, δείτε την λίστα πατώντας ΕΔΩ ). Το προϊόν στέλνεται στον κατασκευαστή για έλεγχο και επισκευή ή αντικατάσταση. Η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει έως και 30 ημέρες.

  1. Συμπληρώνετε μία "Φόρμα Επιστροφής" όπου καταγράφετε το αίτημα σας για αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος.[Για να κατεβάσετε τη Φόρμα πατήστε εδώ]
  2. Στέλνετε συμπληρωμένη την "Φόρμα Επιστροφής" με email στο info@bikemall.gr.
  3. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος απαραίτητη είναι η αποστολή φωτογραφίας η οποία θα πρέπει να επισυνάπτεται στο email που θα στείλετε μαζί με την φόρμα επιστροφών. Τέλος εάν πιστεύουμε ότι είναι αναγκαίο υπάρχει περίπτωση να σας ζητήσουμε βίντεο με το πρόβλημα του προϊόντος.
  4. Μετά την αποστολή του e mail θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά και να σας κατευθύνουμε σε ποια διεύθυνση θα στείλετε την επιστροφή σας με Courier της επιλογής και δικά σας έξοδα.
  5. Αντίγραφο της φόρμας επιστροφής θα πρέπει να στείλετε μαζί με το λάθος ή το ελαττωματικό προϊόν ύστερα από την καθοδήγηση μας.
  6. Η επαναποστολή του προιόντος είναι χρεώσιμη σε κάθε περίπτωση.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ΕΑΝ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘEI ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΙ.

  • Το προϊόν θα αποστέλλεται σε διεύθυνση που θα σας στείλουμε στο email σας μαζί με το παραστατικό πώλησης και με δικά σας έξοδα μεταφοράς.
  • Θα πρέπει να το στείλετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία όπου αναγράφεται στο παραστατικό πώλησης
  • Καλό θα είναι να κρατήσετε ένα αντίγραφο για να διασφαλίσετε τα δικαιώματα σας ως καταναλωτής.

Ακύρωση Παραγγελίας - Επιστροφές

*** Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να παραλάβετε συναρμολογημένο ποδήλατο οι επιστροφές δεν γίνονται δεκτές, διότι το προϊόν έχει ανοιχτεί και έχει συναρμολογηθεί για εσάς.***

Σε περίπτωση λάθος αποστολής προϊόντος η εταιρεία μας επωμίζεται εξολοκλήρου το κόστος επιστροφής.

Για οποιαδήποτε άλλη απορία καλέστε στο 211 800 40 50.

Σχόλια

Είναι μεγάλη η μπλούζα που έχω πάρει (900140)ειναι Μ θέλω S και δεν υπάρχει θα πάρω 69-44577 Άσπρο μαύρο S
Νέα δημοσίευση

Newsletter

Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε τις προσφορές και τα νέα μας!