Δωρεάν Μεταφορικά! Για παραγγελίες άνω των 100.00 € Δωρεάν Μεταφορικά Bikemall

Αναζήτηση με Courier

Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές προιόντος

Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω;

  1. Να συμπληρώσετε μία "Φόρμα Επιστροφής" όπου και να καταγράψετε το αίτημα σας για αντικατάσταση του προϊόντος ή επιστροφή των χρημάτων. [Για να κατεβάσετε τη Φόρμα πατήστε εδώ]
  2. Να αποστείλετε τη συμπληρωμένη "Φόρμα Επιστροφής" με email στο info@bikemall.gr.
  3. Σε περίπτωση ελαττωματικού ή λάθους προϊόντος απαραίτητη είναι η αποστολή φωτογραφίας η οποία θα πρέπει να επισυνάπτεται στο email που θα στείλετε μαζί με την φόρμα επιστροφών.
  4. Μετά την αποστολή του e mail θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά.
  5. Αντίγραφο της φόρμας επιστροφής θα πρέπει να στείλετε μαζί με το προϊόν που θα επιστρέψετε μέσω courier σε περίπτωση αλλαγής η αντικατάστασης.

Περιπτώσεις φθοράς/ ελαττωματικού προϊόντος.

  • Προτού αποσταλεί η παραγγελία σας το www.BikeMall.gr ελέγχει προσεκτικά την κατάσταση και την ποιότητα των προϊόντων. Συσκευάζουμε και αποθηκεύουμε όλα τα προϊόντα με τέτοιον τρόπο ώστε να αποφεύγονται τυχόν φθορές σε αυτά.
  • Παρά τη φροντίδα και τα μέτρα που λαμβάνονται, υπάρχουν ελάχιστες πιθανότητες κατά τις οποίες ένα προϊόν μπορεί να φτάσει σε εσάς με κάποια φθορά.
  • Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων γίνονται δεκτές εφόσον μας ενημερώσετε για το πρόβλημα το αργότερο 14 ημέρες μετά την παραλαβή τους.
  • Η τηλεφωνική επικοινωνία καθώς και ένα συμπληρωματικό email είναι απαραίτητα ώστε να καταγραφεί το πρόβλημα και να προωθηθεί στο αντίστοιχο τμήμα.
  • Για να επιβεβαιωθεί το ελάττωμα πρέπει να μας επιστρέψετε το προϊόν με μεταφορέα της επιλογής σας και έξοδα δικά σας, προκειμένου να μελετήσουμε μαζί με την κατασκευάστρια εταιρεία την περίπτωση, και σε περίπτωση επιβεβαίωσης και αποδοχής του ελαττώματος από την κατασκευάστρια εταιρεία, γίνετε αντικατάσταση ή επιδιόρθωση.

ΕΑΝ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘEI ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΙ.

  • Το προϊόν θα αποστέλλεται στα γραφεία της εταιρείας μας στα στοιχεία όπου αναγράφει η απόδειξη πώλησης μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και με δικά σας έξοδα μεταφοράς.
  • Εάν για οποιονδήποτε λόγο θελήσετε να επιστρέψετε ένα προϊόν, τότε θα πρέπει να το αποστείλετε σε εμάς μαζί με την απόδειξη αγοράς εντός 14 ημερών από την ημερομηνία όπου αναγράφεται στην απόδειξη λιανικής πώλησης.Η αποστολή των προϊόντων γίνεται στα στοιχεία που αναγράφει η απόδειξη σας. (Στην διεύθυνση που αναγράφει η απόδειξη σας)
  • Καλό θα είναι να κρατήσετε ένα αντίγραφο για να διασφαλίσετε τα δικαιώματα σας ως καταναλωτής.
  • Επιπλέον θα πρέπει να μας στείλετε ένα e mail με το iban της τράπεζας όπου θέλετε να σας καταθέσουμε τα χρήματα, το όνομα του δικαιούχου και την τράπεζα στην οποία ανήκει ο λογ/μος.
  • Τέλος εάν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε ένα προϊόν, τότε θα πρέπει και πάλι με δικά σας έξοδα να το αποστείλετε στα γραφεία μας.

Ακύρωση Παραγγελίας - Επιστροφές

*** Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να παραλάβετε συναρμολογήμενο ποδήλατο οι επιστροφές δεν γίνονται δεκτές, διότι το προϊόν έχει ανοιχτεί και έχει συναρμολογηθεί για εσάς.

Σε περίπτωση λάθος αποστολής προϊόντος η εταιρεία μας επωμίζεται εξολοκλήρου το κόστος επιστροφής.

Για οποιαδήποτε άλλη απορία καλέστε στο 211 800 40 50.