Δωρεάν Μεταφορικά!

Για παραγγελίες άνω των 80.00 €

Μεσαίο Service Κατηγορία IΙ - Service Ποδηλάτων στο bikemall1

Περάστε το ποντίκι σας από πάνω για μεγέθυνση.
Κάνετε κλίκ στην εικόνα για πλήρη εικόνα.

30893

Μεσαίο Service Κατηγορία IΙ

Για παραλαβή από το κατάστημά μας, θα πρέπει να υπάρξει τηλεφωνική επικοινωνία για την διαθεσιμότητα και την κράτηση του Προϊόντος.

Τηλεφωνα Παραγγελιών : 211 8004050

 
40.00
(Συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)
TBI Bank
Παράδοση 1 έως 3 ημέρες
Αποστολή με Courier (ή Μεταφορική για ογκώδη αντικείμενα) - €3.00 >> Υπολογισμός Μεταφορικών
+

Έλεγχος φρένων, ρύθμιση ταχυτήτων, γενικός έλεγχος σε σφιξίματα, λίπανση αλυσίδας.
Ειδικές εργασίες (ίσιωμα νυχιού, εξαέρωση φρένων, σφίξιμο μεσαίας τριβής, ακτινολόγηση, έλεγχος και αλλαγή ρουλεμάν τροχού κ.α.)
Αλλαγή σύρματα/καλώδια φρένων και ταχυτήτων. (συμπεριλαμβάνονται στην τιμή του service)
Ελεγχος μεσαίας τριβής, τροχών και καθάρισμα.
Τοποθέτηση αξεσουαρ/ανταλλακτικων (σχάρες,φτερά,φώτα,σταντ, κοντέρ κλπ)


Οι υπηρεσίες Service πραγματοποιουνται κατόπιν Ραντεβού.
Παραλαμβάνετε το ποδήλατο σας 48 ώρες μετά την παράδοση του σε εμάς και ενημερώνεστε με sms/email για την ολοκλήρωση των διαδικασίων.
Για τις εργασίες που δεν αναφέρονται θα ενημερώνεστε από τους τεχνικούς μας για το κόστος και τον χρόνο παραλαβής.

* Τα ανταλλακτικά αναβάθμισης δεν συμπεριλαμβάνονται στην τιμή της υπηρεσίας

Εταιρεία Μεταφορών Πληροφορίες Κόστος Αποστολής Χρόνοι παράδοσης
Αποστολή με Courier (ή Μεταφορική για ογκώδη αντικείμενα)

Σχετικά με τους τρόπους αποστολής παρακαλώ διαβάστε [εδώ]

3.00
Παραλαβή από το Γραφείο 0.00 Πανόρμου 21 Αιγάλεω Τκ 12242. Δευτέρα-Παρασκευή 9.00π.μ -18.30 μ.μ.| Σας ενημερώνουμε όταν η παραγγελία σας είναι έτοιμη για παραλαβή με mail / sms.

Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω;

  1. Να συμπληρώσεις μία "Φόρμα Επιστροφής" όπου και να καταγράψεις το αίτημα σου για αντικατάσταση του προϊόντος ή επιστροφή των χρημάτων. Για να κατεβάσεις τη Φόρμα πάτησε [εδώ]
  2. Να αποστείλεις τη συμπληρωμένη "Φόρμα Επιστροφής" με email στο info@bikemall.gr
  3. Σε περίπτωση ελαττωματικού ή λάθους προϊόντος απαραίτητη είναι η αποστολή φωτογραφίας η οποία θα πρέπει να επισυνάπτεται στο email που θα στείλεις.
  4. Μετά την αποστολή του e mail θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά.
  5. Αντίγραφο της φόρμας επιστροφής θα πρέπει να στείλεις μαζί με το προϊόν που θα επιστρέψεις μέσω courier σε περίπτωση αλλαγής η αντικατάστασης.

ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

Για να δείτε τι εγγύηση παρέχεται στα ποδήλατα αλλά και στα αξεσουάρ από τους επίσημους κατασκευαστές, πατήστε εδώ

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

Για να δείτε τα δικαιολογητικά εγγύησης των προϊόντων πατήστε εδώ