Γενικό service (γενικός έλεγχος και ρύθμιση ή αλλαγή όλων των εξαρτημάτων, καθάρισμα/λίπανση, ακτινολόγηση τροχών)
Δέσιμο ποδηλάτου (συναρμολόγηση νέου πλαισίου με τα εξαρτήματά του)
Λύσιμο ποδηλάτου
Τοποθέτηση παντώς είδους αξεσουάρ και ανταλαλκτικών.
Αναβάθμιση ποδηλάτουΤοποθέτηση αξεσουαρ/ανταλλακτικων (σχάρες,φτερά,φώτα,σταντ, κοντέρ κλπ)
Οι υπηρεσίες Service πραγματοποιουνται κατόπιν Ραντεβού.
Παραλαμβάνετε το ποδήλατο σας 48 ώρες μετά την παράδοση του σε εμάς και ενημερώνεστε με sms/email για την ολοκλήρωση των διαδικασίων.
Για τις εργασίες που δεν αναφέρονται θα ενημερώνεστε από τους τεχνικούς μας για το κόστος και τον χρόνο παραλαβής.
* Τα ανταλλακτικά αναβάθμισης δεν συμπεριλαμβάνονται στην τιμή της υπηρεσίας
Εταιρεία Μεταφορών | Πληροφορίες | Κόστος Αποστολής | Χρόνοι παράδοσης | |
---|---|---|---|---|
![]() |
Αποστολή με Courier (ή Μεταφορική για ογκώδη αντικείμενα) | Σχετικά με τους τρόπους αποστολής παρακαλώ διαβάστε [εδώ] |
€3.00 | |
![]() |
Παραλαβή από το Γραφείο | €0.00 | Πανόρμου 21 Αιγάλεω Τκ 12242. Δευτέρα-Παρασκευή 9.00π.μ -18.30 μ.μ.| Σας ενημερώνουμε όταν η παραγγελία σας είναι έτοιμη για παραλαβή με mail / sms. |
Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω;
- Να συμπληρώσεις μία "Φόρμα Επιστροφής" όπου και να καταγράψεις το αίτημα σου για αντικατάσταση του προϊόντος ή επιστροφή των χρημάτων. Για να κατεβάσεις τη Φόρμα πάτησε [εδώ]
- Να αποστείλεις τη συμπληρωμένη "Φόρμα Επιστροφής" με email στο info@bikemall.gr
- Σε περίπτωση ελαττωματικού ή λάθους προϊόντος απαραίτητη είναι η αποστολή φωτογραφίας η οποία θα πρέπει να επισυνάπτεται στο email που θα στείλεις.
- Μετά την αποστολή του e mail θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά.
- Αντίγραφο της φόρμας επιστροφής θα πρέπει να στείλεις μαζί με το προϊόν που θα επιστρέψεις μέσω courier σε περίπτωση αλλαγής η αντικατάστασης.