Δωρεάν Μεταφορικά!

Για παραγγελίες άνω των 100.00 €

Ερωτήσεις Πελατών

1. Σε πόσες μέρες θα παραλάβω τα προϊόντα μου.

Απάντηση: 1-3 εργάσιμες για Αθήνα & 2-5 εργάσιμες για επαρχία. Ο μέσος όρος παράδοσης είναι 2 με 3 εργάσιμες. Δεν γίνονται παραδόσεις το Σάββατο.

2. Πως μπορώ να δω το προϊόν από κοντά;

Ανάλογα το προιον μπορείτε να περάσετε με ραντεβού από τα γραφεία μας.

3. Μπορώ να παραλάβω το προϊόν μου άμεσα;

Μπορείτε να επιλέξετε παραλαβή από τα γραφεία μας στο Αιγάλεω.

4. Μπορώ να έρθω ο ίδιος να παραλάβω το προϊόν μου από εσάς;

Δεν υπάρχει φυσικό κατάστημα. Παρόλα αυτά για παραλαβή από συγκεκριμένα σημεία έχετε 3 εναλλακτικές:

Εναλλακτικές:

α) Να παραλάβετε το προϊόν σας από ένα κατάστημα της εταιρείας Courier όπου συνεργαζόμαστε. Μπορείτε να σημειώσετε στα σχόλια της παραγγελίας σας '' Παραλαβή από κατάστημα Courier''

β) Να παραλάβετε το προϊόν στην διεύθυνση που θα δηλώσετε.

γ) Να παραλάβετε τη παραγγελία σας από τα γραφεία της εταιρείας μας δωρεάν χωρίς επιβάρυνση κόστους αποστολής.

5. H τιμή είναι αυτή που βλέπω στο Site;

Οι τιμές πώλησης είναι αυτές που αναγράφονται στην σελίδα μας.

6. Ποια είναι η πολιτική επιστροφών;

Διαβάστε εδώ αναλυτικά.

7. Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω και ποιες είναι οι χρεώσεις για αυτούς;

i) Paypal: Δωρεάν υπηρεσία

ii) Πιστωτική κάρτα: Δωρεάν υπηρεσία

iii) Τραπεζική κατάθεση: Δωρεάν υπηρεσία

iv) Αντικαταβολή (δωρεάν υπηρεσία για παραγγελίες άνω των 100,00 €)

v)Tbi bank Δόσεις χωρίς Πιστωτική

Διαβάστε εδώ αναλυτικά.

**Τιμολόγια αξίας άνω των 500.00 € υποχρεωτικά γίνονται με τραπεζική κατάθεση ή πιστωτική/χρωστική κάρτα.**

8. Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

[Διαβάστε εδώ]

**Η αντικαταβολή για παραγγελίες άνω των 100.00€ είναι δωρεάν.**

Τιμοκατάλογος πρόσθετες χρεώσεις:

  • Αντικαταβολή: 2.00 € (Με Courier) για παραγγελίες κάτω των < 100.00 €.
  • Ειδική συναρμολόγηση & συσκευασία για πλήρως συναρμολογημένο ποδήλατο 20.00 €.

9.Πως μπορώ να ξέρω εάν είναι διαθέσιμο το προϊόν; Τι γίνεται σε περίπτωση που δεν είναι διαθέσιμο προϊόν που έχω παραγγείλει;

Οι διαθεσιμότητες ανανεώνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας, ενημερώνεστε εντός 24 ωρών μέσω e-mail σχετικά με την διαθεσιμότητα των ειδών που επιλέξατε, καθώς και την εξέλιξη της παραγγελίας σας.Τα διαθέσιμα προϊόντα είναι αυτά τα οποία βλέπετε στην σελίδα μας. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, η παραγγελία σας περνάει σε κατάσταση αντιπρότασης. Εντός 24 ωρών ένα εκπρόσωπος μας θα σας καλέσει για να σας αντιπροτείνει ένα αντίστοιχο προϊόν με αυτό που επιλέξατε. Εάν έχετε δώσει διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα σας σταλεί η αντιπρόταση και μέσω emal. Εάν δεν σας ενδιαφέρει η αντιπρόταση μας τα χρήματα σας θα επιστραφούν άμεσα σε περίπτωση που έχετε κάνει προπληρωμή με πιστωτική ή paypal.

10. Τα ποδήλατα είναι συναρμολογημένα και ρυθμισμένα;

Τα ποδήλατα, παραδίδονται ρυθμισμένα και συναρμολογημένα (ταχύτητες, φρένα) έτοιμα προς χρήση εάν επιλέξετε την υπηρεσία συναρμολ'ογησης. Tα ποδήλατα αποστέλλονται σε κούτα μερικώς συναρμολογημένα έτσι ώστε να φτάσουν με ασφάλεια στον παραλήπτη τους. Η μερική συναρμολόγηση δεν απαιτεί χρόνο, ειδικευμένη γνώση ή εργαλεία. Οι ταχύτητες των ποδηλάτων είναι ήδη ρυθμισμένες. Χρειάζεται να τοποθετήσετε πετάλια σέλα, τιμόνι και μπροστινό τροχό.Εάν παρόλα αυτά επιθυμείτε να παραλάβετε το ποδήλατο πλήρως συναρμολογημένο επιβάρυνση για ειδική συναρμολόγηση και συσκευασία με κόστος 20.00 €. Η επιλογή αυτή θα εμφανιστεί στο check out της παραγγελίας σας.

11. Επιστροφή προϊόντων/Ακύρωση παραγγελίας

Διαβάστε λεπτομέρειες πατώντας [εδώ]

Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας θα πρέπει επικοινωνήσετε μαζί μας στο orders@bikemall.gr.

12.Τι γίνεται σε περίπτωση λάθους αποστολής ή ελαττωματικού προϊόντος προϊόντος από το bikemall.gr

Σε περίπτωση λάθους αποστολής προϊόντος αναλαμβάνουμε άμεσα την αντικατάσταση του με δικά μας έξοδα. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος θα πρέπει να αποστείλετε φωτογραφίες στο e-mail orders@bikemall.gr.

ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ.

Θα πρέπει να συμπληρώσετε και να αποστείλετε στο orders@bikemall.gr την φόρμα επιστροφής προϊόντων. Διαβάστε λεπτομέρειες πατώντας [εδώ]

13. Μπορώ να κάνω τηλεφωνική παραγγελία;

Ναι υπάρχει η επιλογή. Καλέστε μας να σας κατευθύνουμε στο 2118004050.

14. Μπορώ να παραλάβω τιμολόγιο;

Ναι υπάρχει η επιλογή. Θα χρειαστούμε το ΑΦΜ σας.

***Τιμολόγια αξίας άνω των 500,00 € υποχρεωτικά γίνονται με τραπεζική κατάθεση ή πιστωτική/χρωστική κάρτα.

15. Μπορεί η διεύθυνση αποστολής να είναι διαφορετική από την διεύθυνση παράδοσης;

Ναι υπάρχει η επιλογή. Μπορείτε επιπλέον να επιλέξετε συσκευασία δώρου.

Εάν δεν έχετε ευχέρεια με το internet καταχωρούμε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 211 800 40 50.

16. Μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν ενώ έχει ολοκληρωθεί η καταχώρηση της παραγγελίας μου;

Ναι υπάρχει η επιλογή. Στέλνετε e-mail στο orders@bikeMall.gr και σας απαντάμε γραπτώς.

Εάν δεν έχετε ευχέρεια με το internet καταχωρούμε το αίτημα ή την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 211 800 40 50.

17. Τι προελεύσεως είναι η εταιρεία που αγοράζω;

Στέλνετε e-mail στο orders@bikeMall.gr και σας απαντάμε γραπτώς για κάθε λεπτομέρεια του προϊόντος.

Εάν δεν έχετε ευχέρεια με το internet καταχωρούμε το αίτημα σας και ένας διαθέσιμος εκπρόσωπος μας θα σας καλέσει στο τηλέφωνο που θα μας δηλώσετε εντός 24 ωρών.

18. Θέλω να μάθω πρόσθετες πληροφορίες για το προϊόν που θέλω να αγοράσω.

Κάνοντας κλικ επάνω στο προϊόν που θέλετε, ανοίγει καρτέλα που έχει αναλυτική ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ & στα ποδήλατα ΟΔΗΓΟΣ ώστε να βρείτε το μέγεθος σκελετού ποδηλάτου για το ύψος σας.

Εάν δεν σας καλύπτουν οι πληροφορίες που υπάρχουν στην σελίδα μας. Στέλνετε e-mail στο orders@bikemall.gr και σας απαντάμε γραπτώς για κάθε λεπτομέρεια του προϊόντος.

Εάν δεν έχετε ευχέρεια με το internet καλείτε στο 211 800 40 50 καταχωρούμε το αίτημα σας και ένας διαθέσιμος εκπρόσωπος μας θα σας καλέσει στο τηλέφωνο που θα μας δηλώσετε εντός 24 ωρών.

19.Μεγέθη ρούχων; Πως μπορώ να ξέρω εάν μου κάνουν τα ρούχα; Μπορώ να τα επιστρέψω;

Τα μεγέθη των ρούχων είναι ευρωπαϊκής προελεύσεως και τα μεγέθη τους είναι κανονικά. Π.χ. εάν φοράτε large στα αθλητικά σας θα παραγγείλετε large. H πολιτική επιστροφών είναι συγκεκριμένη και απάντηση μπορείτε να βρείτε στις ερωτήσεις 6 και 11.

20. Από τι εγγύηση ακολουθούνται τα ποδήλατα της εταιρείας Cube;

  1. 6 χρόνια στα alloy μόνο στον σκελετό.
  2. 3 χρόνια στα carbon μόνο στον σκελετό.
  3. Τα εξαρτήματα των ποδηλάτων έχουν 2 χρόνια και καλύπτονται από τον αντιπρόσωπο του αντίστοιχου είδους.

21. Η τιμή των ελαστικών αφορά δύο τεμάχια ή ένα τεμάχιο;

Η τιμή στα ελαστικά αφορά ένα τεμάχιο.

22. Η τιμή των χειρολαβών αφορά δύο τεμάχια ή ένα τεμάχιο;

Η τιμή των χειρολαβών αφορά δύο τεμάχια.

23. Μπορώ να επιλέξω συσκευασία δώρου; Μπορεί η διεύθυνση τιμολόγησης να είναι διαφορετική από την διεύθυνση παράδοσης;

Σαφέστατα και μπορείτε να επιλέξετε συσκευασία δώρου. Θα επιλέξετε την επιλογή συσκευασία δώρου κατά την διάρκεια που καταχωρείτε τα στοιχεία σας στο check out. Μπορείτε μάλιστα να επιλέξετε διαφορετική συσκευασία ανάλογα με το αν ο παραλήπτης είναι άνδρας, γυναίκα, αγοράκι ή κοριτσάκι. Η χρέωση για την υπηρεσία είναι 5.00€. Ο παραλήπτης λαμβάνει απλά δελτίο με τα στοιχεία σας και εσείς το παραστατικό στην ηλεκτρονική διεύθυνση που θα δηλώσετε. Εάν επιλέξετε ίδια διεύθυνση αποστολής και παράδοσης θα σταλεί και η απόδειξη μαζί με το δέμα.

23. Μπορώ να επιστρέψω ένα ποδήλατο εάν έχω ζητήσει να μου παραδοθεί συναρμολογημένο;

*** Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να παραλάβετε συναρμολογημένο ποδήλατο οι επιστροφές δεν γίνονται δεκτές, διότι το προϊόν έχει ανοιχτεί και έχει συναρμολογηθεί για εσάς.

Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά. Ακύρωση Παραγγελίας - Επιστροφές

24. Σε ποια διεύθυνση μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα που δεν θέλω να κρατήσω;

Τα επιστρέφετε με δικά σας έξοδα με courier στην διεύθυνση που θα σας στείλουμε αφού συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφής. Διαβάστε περισσότερα εδώ: Ακύρωση Παραγγελίας - Επιστροφές

25. Τι βάρος μπορεί να αντέξει ένα ποδήλατο ενήλικου;

Όλα τα ποδήλατα ενηλίκων μπορούν να αντέξουν βάρος έως 130kg

26. Όλες οι σχάρες κοτσαδόρου κάνουν για όλους τους κοτσαδόρους;

Μάλιστα όλες οι σχάρες κάνουν για όλους τους κοτσαδόρους.

27. Το προϊόν που παρέλαβα δεν δουλεύει. Θα ήθελα αντικατάσταση.

Διαβάσετε αναλυτικά. Ακύρωση Παραγγελίας - Επιστροφές

28. Μπορώ να κάνω τηλεφωνική παραγγελία και να πληρώσω με κατάθεση ή κάρτα;

Ναι βεβαίως καταχωρούμε τηλεφωνικά την παραγγελία και σας στέλνουμε τον αντιστοιχο σύνδεσμο πληρωμής.

29. Μπορώ να κάνω τηλεφωνική παραγγελία και να μου εκδώσετε τιμολόγιο;

Ναι βεβαίως.

30. Μπορώ να δηλώσω αντικαταβολή και να πληρώσω με κάρτα Pos στην Courier της περιοχής μου;

Μπορείτε να πληρώσετε με κάρτα στα γραφεία της courier σε μηχάνημα Pos. Ενδέχεται να μην έχουν όλα τα καταστήματα όμως Pos. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κατάστημα της περιοχής σας.

31. Στέλνετε αποστολές και στο εξωτερικό;

Ναι στέλνουμε σε χώρες ευρωπαικής ένωσης με προσθετη χρέωση μεταφορικών για τον πελάτη,

32. Τι περιλαμβάνει η συσκευασία δώρου;

Εάν επιλέξετε συσκευασία δώρου παραλαμβάνετε την απόδειξη στο e mail σας εάν ζητήσετε διαφορετική διεύθυνσης και παράδοσης. Ο παραλήπτης παραλαμβάνει το δελτίο συσκευασίας με το όνομα σας και τον κωδικό του προϊόντος το οποίο δεν αναγράφει τιμή. Σε αντίθετη περίπτωση η απόδειξη συνοδεύει το δέμα και τοποθετείται εξωτερικά.

Επίσης έχετε την δυνατότητα να γράψετε ένα μήνυμα στα σχόλια της παραγγελίας και εμείς να το τυπώσουμε και να συνοδέψει το δώρο σας.

*** Στα ποδήλατα μπαίνει απλός φιόγκος και κορδέλα.

*** Στα ογκώδη αντικείμενα άνω των 5 κιλών ογκομετρικό μπαίνει απλή κορδέλα και φιόγκος και δεν γίνεται πλήρες αμπαλάζ.

33. Σε περίπτωση δυσπρόσιτης περιοχής, όπου η εταιρεία courier δεν παραδίδει την παραγγελία μου, τι γίνεται στην περίπτωση αυτή;

Σαν BikeMall και σε συνεργασία με την courier, παρακολουθούμε την εξέλιξη αποστολής της εκάστοτε παραγγελίας. Θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε αν μπορεί να γίνει η παράδοση στο χώρο σας, αλλά να έχετε στα υπόψιν ότι υπάρχει ενδεχόμενο να πρέπει να παραλάβετε οι ίδιοι από το τοπικό κατάστημα.

34. Τι γίνεται σε περίπτωση που έχω πληρώσει με πιστωτική κάρτα ή paypal και κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου δεν είναι διαθέσιμο.

Θα τραβήξουμε το αντίστοιχο ποσό από την κάρτα σας ή θα απορρίψουμε την πληρωμή σας. Τα χρήματα μεταφέρονται μόνο εάν τα προϊόντα είναι διαθέσιμα και ύστερα από δική μας αποδοχή. Σε αντίθετη περίπτωση γίνεται άρνηση των χρημάτων. Η διαδικασία της χρέωσης/πίστωσης μπορεί να διαρκέσει 2-3 εργάσιμες.

35. Μπορώ να πληρώσω με Pos στην Courier ενώ έχω επιλέξει μέθοδο πληρωμής αντικαταβολή;

Ναι υπάρχει η δυνατότητα αλλά εξαρ΄ταται από το κατάστημα courier της περιοχής σας.

36. Τι μέγεθος παιδικού ποδηλάτου να επιλέξω; Οι 20άρες ζάντες ποδηλάτου πχ. είναι κατάλληλες για το παιδί μου;

Υπάρχει μεγεθολόγιο μέσα σε κάθε ποδήλατο όπου μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες για το τι μέγεθος τροχού πρέπει να επιλέξετε για το παιδί σας. [Διαβάστε εδώ]

37. Ποιες ενέργειες πρέπει να κάνω για να μπορέσω να επιστρέψω ένα προϊόν;

Διαβάστε [εδώ]

38. Τι εγγύηση έχουν τα προιόντα;

Τα προιόντα έχουν εγγύηση 2 ετών βάσει ηλεκτρονικού εμπορείου.

minimized="true"

Newsletter

Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε τις προσφορές και τα νέα μας!