Αναζήτηση με Courier

Ερωτήσεις Πελατών

1. Σε πόσες μέρες θα παραλάβω τα προϊόντα μου.

Απάντηση: 2-4 εργάσιμες για Αθήνα & 3-5 εργάσιμες για επαρχία. Ο μέσος όρος παράδοσης είναι 2 με 3 εργάσιμες.

2. Πως μπορώ να δω το προϊόν από κοντά;

Δυστυχώς δεν υπάρχει φυσική έδρα. Είμαστε ηλεκτρονικό κατάστημα και δεν υπάρχει δυνατότητα έκθεσης.

3. Μπορώ να παραλάβω το προϊόν μου άμεσα;

Εάν η παραγγελία σας γίνει νωρίς το πρωί έως τις 12.00 π.μ., η πιο γρήγορη παράδοση που μπορεί να γίνει είναι μία εργάσιμη μετά εάν και εφόσον το προϊόν είναι διαθέσιμο. Σε κάθε περίπτωση ένας εκπρόσωπος μας θα σας ενημερώσει για την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Μετά τις 12.00 π.μ. συνήθως η παράδοση γίνεται εντός 2 εργάσιμων ημερών από την στιγμή που θα παραγγείλετε το προϊόν.

4. Μπορώ να έρθω ο ίδιος να παραλάβω το προϊόν μου από εσάς;

Δεν υπάρχει φυσικό κατάστημα. Παρόλα αυτά για παραλαβή από συγκεκριμένα σημεία έχετε 2 εναλλακτικές:

Εναλλακτικές:

i) Να παραλάβετε το προϊόν σας από ένα κατάστημα της εταιρείας Courier Center όπου βρίσκεται κοντά στην περιοχή σας. Δείτε εδώ τα διαθέσιμα καταστήματα.

ii) Μπορείτε να παραλάβετε το προϊόν σας από ένα δίκτυο συμβεβλημένων επιχειρήσεων Clever Point. Διαλέξτε το πλησιέστερο κατάστημα στην περιοχή σας για να παραλάβετε το δέμα σας. Σχετικά με την Clever poiont διαβάστε παρακάτω. http://www.cleverpoint.gr/

5. H τιμή είναι αυτή που βλέπω στο Site;

Οι τιμές πώλησης είναι αυτές που αναγράφονται στην σελίδα μας.

6. Ποια είναι η πολιτική επιστροφών;

Διαβάστε εδώ αναλυτικά.

7. Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω και ποιες είναι οι χρεώσεις για αυτούς;

i) Paypal: Δωρεάν υπηρεσία

ii) Πιστωτική κάρτα: Δωρεάν υπηρεσία

iii) Τραπεζική κατάθεση: Δωρεάν υπηρεσία

iv) Αντικαταβολή (δωρεάν υπηρεσία για παραγγελίες άνω των 70,00 €)

Διαβάστε εδώ αναλυτικά.

**Τιμολόγια αξίας άνω των 500.00 € υποχρεωτικά γίνονται με τραπεζική κατάθεση ή πιστωτική/χρωστική κάρτα.**

8. Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

Τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν από το πρώτο ευρώ. Οι υπηρεσίες που χρεώνονται είναι η υπηρεσία της αντικαταβολής ( 4.00€ ) για παραγγελίες μόνο κάτω των 70.00€ & ή παραλαβή από σημείο εξυπηρέτησης Clever Point της περιοχής σας.

Η αντικαταβολή για παραγγελίες άνω των 70.00€ είναι δωρεάν.

Τιμοκατάλογος πρόσθετες χρεώσεις:

  • Αντικαταβολή: 4.00 € (Με Courier, Cleverpoint ή Μεταφορική) για παραγγελίες κάτω των < 70.00 €.
  • Παραλαβή από σημείο Cleverpoint 4.00 € ανεξαρτήτου ποσού (Premium Υπηρεσία).
  • Παραλαβή συναρμολογημένο ποδηλάτου στην επαρχία (30.00 € κατόπιν τηλεφωνικής συννενόησης και κατάθεσης)

Παράδειγμα: Παραγγελία 40.00 ευρώ από σημείο Cleverpoint με αντικαταβολή.

Χρέωση: 40.00 €+4.00 €(αντικαταβολή)+4.00 € (Υπηρεσία παραλαβής απο σημείο Cleverpoint = 48.00 €

Διαβάστε εδώ αναλυτικά.

9.Πως μπορώ να ξέρω εάν είναι διαθέσιμο το προϊόν;

Οι διαθεσιμότητες ανανεώνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας, ενημερώνεστε μέσω e-mail σχετικά με την διαθεσιμότητα των ειδών που επιλέξατε, καθώς και την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, η παραγγελία σας περνάει σε κατάσταση αντιπρότασης. Εντός 24 ωρών ένα εκπρόσωπος μας θα σας καλέσει για να σας αντιπροτείνει ένα αντίστοιχο προϊόν με αυτό που επιλέξατε. Εάν έχετε δώσει διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα σας σταλεί η αντιπρόταση και ηλεκτρονικά.

10. Τα ποδήλατα είναι συναρμολογημένα και ρυθμισμένα;

Τα ποδήλατα, για αποστολές εντός της Αττικής, Θεσσαλονίκης και Λάρισας παραδίδονται ρυθμισμένα και συναρμολογημένα (ταχύτητες, φρένα) έτοιμα προς χρήση. Μπορείτε να πατήσετε εδώ για να δείτε τις περιοχές όπου αποστέλλουμε συναρμολογημένα ποδήλατα.

Εκτός των νομών Αττικής, Θεσσαλονίκης και Λαρίσης, τα ποδήλατα αποστέλλονται σε κούτα μερικώς συναρμολογημένα έτσι ώστε να φτάσουν με ασφάλεια στον παραλήπτη τους. Η μερική συναρμολόγηση δεν απαιτεί χρόνο, ειδικευμένη γνώση ή εργαλεία. Οι ταχύτητες των ποδηλάτων είναι ήδη ρυθμισμένες.

Εάν παρόλα αυτά επιθυμείτε να παραλάβετε το ποδήλατο συναρμολογημένο στην επαρχία θα πρέπει να το προεξοφλήσετε.(Με κατάθεση, Με Paypal ή με χρεωστική/πιστωτική κάρτα). Το ποδήλατο θα σταλεί με μεταφορική εταιρεία και όχι με Courier και η επιβάρυνση των μεταφορικών είναι είναι 30.00€. Η επιλογή αυτή θα εμφανιστεί στο check out της παραγγελίας σας εφόσον έχετε βάλει σωστά τον ταχυδρομικό κώδικά και τον νομό σας.

11. Επιστροφή προϊόντων/Ακύρωση παραγγελίας

Στην περίπτωση που μετανιώσατε για κάποιο από τα προϊόντα που παραγγείλατε ή κάνατε λάθος στην παραγγελία και το διαπιστώσατε εκ των υστέρων, η ακύρωση γίνεται δεκτή εφόσον δεν έχει ήδη αποσταλεί σε εσάς, χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση.

Εάν προβείτε σε ακύρωση μετά την αποστολή της παραγγελίας και πριν την παράδοσή της, επιβαρύνεστε με τα σχετικά έξοδα μεταφοράς της επιστροφής.

Η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται είτε με πίστωση του λογαριασμού σας από τον οποίο έγινε η πληρωμή, είτε με πίστωση της πιστωτικής κάρτας την οποία χρησιμοποιήσατε για την παραγγελία.

Λόγω τραπεζικών διαδικασιών και καθυστερήσεων, το bikemall.gr δεν μπορεί να δεσμευτεί για ολοκλήρωση της επιστροφής σε λιγότερο από 5 εργάσιμες ημέρες.

Δεσμευόμαστε ωστόσο να καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια η διαδικασία να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν.

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος θα πρέπει να μας στείλετε μέσω e-mail το iban του λογαριασμού σας καθώς και την τράπεζα σας μαζί με το όνομα του δικαιούχου, προκειμένου να πιστώσουμε τα χρήματα στον λογαριασμό σας. Εάν η τράπεζα σας δεν είναι ALPHA BANK σας ενημερώνουμε ότι θα χρεωθείτε με 2 ευρώ έξοδα διακίνησης χρημάτων.

Το BikeMall.gr διαθέτει μηχανισμό για την ακύρωση μιας παραγγελίας (ολόκληρης ή μέρους εκείνης), η οποία έχει ήδη καταχωρηθεί. Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας θα πρέπει επικοινωνήσετε μαζί μας στο : 211-8004050 ή εναλλακτικά να στέλνετε mail στο info@bikemall.gr

Θα πρέπει να αποστείλετε το προϊόν πίσω με δικά σας έξοδα αποστολής ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΩ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ COURIER και εντός 14 ημερών από την παράδοση της παραγγελίας προκειμένου να σας επιστραφούν τα χρήματα.

12.Τι γίνεται σε περίπτωση λάθους αποστολής προϊόντος ή ελλατωματικού από το bikemall.gr

Σε περίπτωση λάθους αποστολής προϊόντος ή ελλατωματικού αναλαμβάνουμε άμεσα την αντικατάσταση του με δικά μας έξοδα. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος θα πρέπει να αποστείλετε φωτογραφίες στο e-mail info@bikemall.gr. ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ.

13. Μπορώ να κάνω τηλεφωνική παραγγελία;

Ναι υπάρχει η επιλογή. Θα χρειαστούμε τον κωδικό προϊόντος SKU καθώς και τα στοιχεία σας. Ο Τ.Κ. είναι απαραίτητος.

14. Μπορώ να παραλάβω τιμολόγιο;

Ναι υπάρχει η επιλογή. Θα χρειαστούμε το ΑΦΜ σας. Τιμολόγια αξίας άνω των 500,00 € υποχρεωτικά γίνονται με τραπεζική κατάθεση ή πιστωτική/χρωστική κάρτα.

15. Μπορεί η διεύθυνση αποστολής να είναι διαφορετική από την διεύθυνση παράδοσης;

Ναι υπάρχει η επιλογή. Στέλνετε e-mail στο info@bikeMall.gr και σας απαντάμε γραπτώς.

Εάν δεν έχετε ευχέρεια με το internet καταχωρούμε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 211 800 40 50.

16. Μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν ενώ έχει ολοκληρωθεί η καταχώρηση της παραγγελίας μου;

Ναι υπάρχει η επιλογή. Στέλνετε e-mail στο info@bikeMall.gr και σας απαντάμε γραπτώς.

Εάν δεν έχετε ευχέρεια με το internet καταχωρούμε το αίτημα σας τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 211 800 40 50.

17. Τι προελεύσεως είναι η εταιρεία που αγοράζω;

Στέλνετε e-mail στο info@bikeMall.gr και σας απαντάμε γραπτώς για κάθε λεπτομέρεια του προϊόντος.

Εάν δεν έχετε ευχέρεια με το internet καταχωρούμε το αίτημα σας και ένας διαθέσιμος εκπρόσωπος μας θα σας καλέσει στο τηλέφωνο που θα μας δηλώσετε εντός 24 ωρών.

18. Θέλω να μάθω πρόσθετες πληροφορίες για το προϊόν που θέλω να αγοράσω.

Εάν δεν σας καλύπτουν οι πληροφορίες που υπάρχουν στην σελίδα μας. Στέλνετε e-mail στο info@bikemall.gr και σας απαντάμε γραπτώς για κάθε λεπτομέρεια του προϊόντος.

Εάν δεν έχετε ευχέρεια με το internet καλείτε στο 211 800 40 50 καταχωρούμε το αίτημα σας και ένας διαθέσιμος εκπρόσωπος μας θα σας καλέσει στο τηλέφωνο που θα μας δηλώσετε εντός 24 ωρών.

19.Μεγέθη ρούχων; Πως μπορώ να ξέρω εάν μου κάνουν τα ρούχα; Μπορώ να τα επιστρέψω;

Τα μεγέθη των ρούχων είναι ευρωπαϊκής προελεύσεως και τα μεγέθη τους είναι κανονικά. Π.χ. εάν φοράτε large στα αθλητικά σας θα παραγγείλετε large. H πολιτική επιστροφών είναι συγκεκριμένη και απάντηση μπορείτε να βρείτε στις ερωτήσεις 6 και 11.

20. Από τι εγγύηση ακολουθούνται τα ποδήλατα της εταιρείας Cube;

  1. 6 χρόνια στα alloy μόνο στον σκελετό.
  2. 3 χρόνια στα carbon μόνο στον σκελετό.
  3. Τα εξαρτήματα των ποδηλάτων έχουν 2 χρόνια και καλύπτονται από τον αντιπρόσωπο του αντίστοιχου είδους.

21. Η τιμή των ελαστικών αφορά δύο τεμάχια ή ένα τεμάχιο;

Η τιμή στα ελαστικά αφορά ένα τεμάχιο.

22. Η τιμή των χειρολαβών αφορά δύο τεμάχια ή ένα τεμάχιο;

Η τιμή των χειρολαβών αφορά δύο τεμάχια.

23. Μπορώ να επιλέξω συσκευασία δώρου; Μπορεί η διεύθυνση τιμολόγησης να είναι διαφορετική από την διεύθυνση παράδοσης;

Σαφέστατα και μπορείτε να επιλέξετε συσκευασία δώρου. Θα επιλέξετε την επιλογή συσκευασία δώρου κατά την διάρκεια που καταχωρείτε τα στοιχεία σας στο check out. Μπορείτε μάλιστα να επιλέξετε διαφορετική συσκευασία ανάλογα με το αν ο παραλήπτης είναι άνδρας, γυναίκα, αγοράκι ή κοριτσάκι. Η χρέωση για την υπηρεσία είναι 5.00€. Ο παραλήπτης λαμβάνει απλά δελτίο με τα στοιχεία σας και εσείς το παραστατικό στην ηλεκτρονική διεύθυνση που θα δηλώσετε.